Jak reklamovat - stručný návod

Jak reklamovat - stručný návod

Vámi objednané zboží nesouhlasí s dodaným zbožím - v tomto případě se prosím obraťe písemně (obchod@e-prefa.cz) nebo telefonicky (777 951307)  uveďte číslo dokladu, jméno a přímý kontakt na Vás. Tento problém vyřešíme v nejkratším možném termínu.

Zboží je vizuálně mechanicky poškozeno - Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle dokumentů které má dopravce a vykazujeli zboží vady máte dvě možnosti odmítnout převzetí a nebo udělat zápis o rozsahu poškození s dopravcem.(slouží k pozdější uznání reklamace).

Česká pošta - převzali jste zásilku a zjistli jste že je poškozená ? Pak Vám nezbývá nic jiného než do 24 hodin reklamovat zásilku na příslušné poště kde s Vámi sepíšou protokol o způsobené škodě a domluví další postup.k podání reklamace budete potřebovat kompletní zásilku včetně balení a dokladu.

Přepravní služba - převzali jste zásilku a zjistli jste že je poškozená ? Neprodleně nás kontaktujte telefonicky 777 951307 nebo emailem obchod@e-prefa.cz kde se domluvíme na dalším postupu.

Odesílání reklamovaného zboží - zboží zašlete poštou nebo přepravní společností na naší adresu: STREFA s.r.o., Mladobucká 666, 54102 Trutnov, prosíme aby byla zásilka označena jako reklamace, obsahovala doklad a průvodní dopis s Vaší adresou a kontaktem.

Formuláře ke stažení - reklamační formulář ZDE nebo odstoupení od kupní smlouvy ZDE